10-10-2006 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu 10-10-2006 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu

10-10-2006

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

10 Oktober 2006 | Guatemala, Antigua

Vandaag weer supervroeg wakker, om vijf uur al. Denk dat ik toch een soort jet lag heb ofzo!
Spaanse les ging echt kut vandaag, heb gewoon helemaal niks onthouden van gister..
Vind er eigenlijk niks aan, ik snap er niks van en heb eigelijk ook helemaal geen zin meer om Spaans te leren, vind het al moeilijk zat om steeds engels te moeten praten..
Heb echt een dip vandaag, alles valt eigelijk nogal tegen, voel me een beetje eenzaam hier :(
Kan met niemand een fatsoenlijk gesprek voeren.. Heb gelukkig even met Nike en Karin gebeld en dat deed me wel ff goed, kon ik in ieder geval even goed uithuilen!
Daarna thuis ff geslapen en toen moets ik weer werken in de bar en dat was erg leuk deze keer!
Het was ladies night en het was erg druk en er waren een hoop Nederlanders!
Na het werken ben ik met drie nederlandse meisjes mee geweest naar een of ander salsacafe en daar heb ik ook een pogning tot salsadansen gedaan, dat was wel grappig want ik kon er niks van.
In die bar heb ik 2 duitsers ontmoet die in Antigua woonden en die vroegen of ik mee ging een joint roken bij iemand thuis en ik met mn zatte kop zei natuurlijk ja. Toen ik in de auto zat dacht ik wel ff o jee wat doe ik nu weer, straks gaan we kei ver weg! Maar de jongen waar we naar toe gingen bleek om de hoek te wonen dus dat viel mee.
Hebben een waterpijp gerookt, had niet verwacht dat ze hier wiet zouden hebben!
En toen was ik stoned en wilde ik graag naar huis en ik werd gelukkig netjes voor de deur afgezet.

  • 11 Oktober 2006 - 07:40

    Priscilla:

    he wijffie je moet wel een beetje opletten he met de les anders is het ook zonde:)mis je wel hoor en als je weer terug bent dan moet je me egt alles gaan vertellen maar waarom vind je het niet leuk meer daar dan het lijkt mij ook niet egt leuk om helenmaal alleen daar heen tegaan maar nu ken je alleen het beste dervan maken dus zeg ik KOP OP!!!!!meis
    Hele dikke knuffel en xxxjes van ashley mij en pas....

  • 11 Oktober 2006 - 07:42

    Pris:

    je ken me altijd bellen he wijffie was ik vergeten te zeggen in het bercihtje deronder:)

  • 11 Oktober 2006 - 08:07

    Ilse:

    Hey meisje, zoals priscilla al zegt: je kunt me ook altijd even bellen en alles eruit gooien!!! Maar hou vol, ik weet zeker dat jij uit deze reis/ dit avontuur veel kunt halen: vooral levenservaring! en ik denk dat jij hier sterker uit kan komen als je volhoudt. Het is afzien, maar als je volhoud haal je er veel meer uit! En weet je? weinig mensen die wij kennen (denk ik) zullen deze actie niet zo snel durfen als dat jij durft! en je bent er een paar dagen, dus de taal komt nog wel en de mensen ook! ik weet het zeker!
    Ik zal je site in de gaten houden en ook af en toe een mailtje sturen:)
    Meis zet hem op! en knallen maar...Love you! en tot lees ;)
    Kuss

  • 11 Oktober 2006 - 14:50

    Kaat:

    Ola wiefke, Had al het een en ander geschreven in een berichtje op pf dus moet je daar maar effe kieken. Vond het heel fijn je gisteren ff te spreken, alleen echt jammer dat je het niet zo naar je zin hebt, maar kop op meid. Dit is echt een mooie kans waar menig van ons jaloers op zal zijn en de meeste het lef niet eens voor hebben. Ik denk echt dat dit je goed zal doen, al lijkt het niet zo op dit moment, maar je bent er net een paar dagen en tuurlijk is alles wennen dan, vooral als je aan niemand je verhaal kwijt, maar ik denk wel dat het beter zal worden je moet er ff aan wennen zoals het alleen zijn en de taal.Maar wie weet is het over 2 weken beter, maar ik snap je wel het is wel die tijd die je door moet komen.
    Heel veel succes en ik stuur snel weer een berichtje.

    Dikke kus en knuffel Kaat

  • 12 Oktober 2006 - 14:56

    Isra:

    vind het echt stoer dat je dit doet!!hoop dat je het wel doorzet..waarom heb je geen bijles genomen in nederland van lennart;) de had je zo ff kunnen bijspijkeren!na een tijdje word het vanzelf makkelijker:)ik check je site geregeld en job en ik houden je in de gaten:) probeer te genieten we denken aan je!!kusss isra en job

  • 14 Oktober 2006 - 00:52

    Dionne:

    hey idereen, bedankt voor de lieve berichtjes!
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dionne

Welkom op mijn site :) Ik vertrek 2 oktober naar Guatemala! Ik verblijf daar in Antigua in een gastgezin. De eerste 4 weken volg ik een cursus Spaans, dan ga ik 4 weken werken in een soort ziekenhuis en tot slot heb ik nog 2 weken de tijd om rond te reizen. In de weekends worden allerlei excursies georganiseerd en daar ga ik zeker aan mee doen, wil van alles gaan doen en zo veel mogelijk van het land zien. Hoop dat het met dat Spaans een beetje gaat lukken, want ik kan nog geen woord Spaans en in dat gastgezin spreken ze alleen maar Spaans... Dat wordt dus nog wat ;) Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel heel veel zin in! Het zou leuk zijn als jullie af en toe eens op mijn site komen kijken, en het zou helemaal leuk zijn als jullie ook nog eens berichtje achter laten!

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 37
Totaal aantal bezoekers 25985

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 16 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: