Woensdag 11-10-2006 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu Woensdag 11-10-2006 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu

Woensdag 11-10-2006

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

13 Oktober 2006 | Guatemala, Antigua

Voelde me echt kut vandaag, had niet veel geslapen want was rond een uur of half 3 thuis en om half 6 weer wakker.
Het spaans ging weer net zo slecht als gister.
En smiddags ben ik naar het reisbureau geweest om te vragen of ze me konden helpen, want kan nog steeds geen geld pinnen. Dus het meisje van het reisbureau is mee geweest naar de bank maar daar snapten ze ook niet waarom het niet lukte en ze zeiden dat ik contact moest opnemen met mijn eigen bank, maar die kon ik niet bellen omdat het in Nederland al nacht was.
Dus ik voelde me erg kut en heb de hele middag zitten janken op m´n kamer, baal echt dat ik nog steeds geen geld heb en hoop dat het snel opgelost wordt.
Mette kwam vragen wat er aan de hand was en toen zijn we samen iets gaan drinken, dat was wel gezellig.
S´avonds ben ik gelijk na het eten naar bed gegaan want had het echt gehad voor vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dionne

Welkom op mijn site :) Ik vertrek 2 oktober naar Guatemala! Ik verblijf daar in Antigua in een gastgezin. De eerste 4 weken volg ik een cursus Spaans, dan ga ik 4 weken werken in een soort ziekenhuis en tot slot heb ik nog 2 weken de tijd om rond te reizen. In de weekends worden allerlei excursies georganiseerd en daar ga ik zeker aan mee doen, wil van alles gaan doen en zo veel mogelijk van het land zien. Hoop dat het met dat Spaans een beetje gaat lukken, want ik kan nog geen woord Spaans en in dat gastgezin spreken ze alleen maar Spaans... Dat wordt dus nog wat ;) Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel heel veel zin in! Het zou leuk zijn als jullie af en toe eens op mijn site komen kijken, en het zou helemaal leuk zijn als jullie ook nog eens berichtje achter laten!

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 25993

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 16 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: