Vrijdag 13-10-2006 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu Vrijdag 13-10-2006 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 13-10-2006

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

14 Oktober 2006 | Guatemala, Antigua

Vannacht eindelijk eens goed geslapen! Heb gelijk maar de eerste twee uur van school geskipt, zodat ik nog ff lekker in mn nest kon blijven liggen.
Heeft me wel ff goed gedaan, want voel me vandaag een stuk beter!
Het is gelukkig mooi weer nou en ik heb papa vandaag even gesproken en dat was ook fijn :)

  • 14 Oktober 2006 - 09:35

    Angeline Baardman:

    Hoi Dionne, groetjes uit Beuningen, fijn dat het weer beter gaat, natuurlijk is het wennen, maar voor je het weet ben je weer terug in (het saaie) Beuningen met een ervaring voor het leven!

  • 16 Oktober 2006 - 09:00

    Gerlin:

    hey meis lekker ver weg

    wou dat ik het kon veel succes daar en tot gauw (K)(K)(K)(K)(K)(K)iesss

  • 17 Oktober 2006 - 20:04

    Martijn:

    hey alles goed? ben je daar voor school of wat?
    xxx martijn

  • 19 Oktober 2006 - 09:17

    Ilse:

    Het zal er ook wel aan liggen dat je je geld nu hebt en minder stress...hou dat gevoel vast!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dionne

Welkom op mijn site :) Ik vertrek 2 oktober naar Guatemala! Ik verblijf daar in Antigua in een gastgezin. De eerste 4 weken volg ik een cursus Spaans, dan ga ik 4 weken werken in een soort ziekenhuis en tot slot heb ik nog 2 weken de tijd om rond te reizen. In de weekends worden allerlei excursies georganiseerd en daar ga ik zeker aan mee doen, wil van alles gaan doen en zo veel mogelijk van het land zien. Hoop dat het met dat Spaans een beetje gaat lukken, want ik kan nog geen woord Spaans en in dat gastgezin spreken ze alleen maar Spaans... Dat wordt dus nog wat ;) Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel heel veel zin in! Het zou leuk zijn als jullie af en toe eens op mijn site komen kijken, en het zou helemaal leuk zijn als jullie ook nog eens berichtje achter laten!

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 25975

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 16 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: