Week 2 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

19 Oktober 2006 | Guatemala, Antigua

Maandag 16-10
Heb een andere lerares op school nou en het Spaans gaat nou wat beter. We zijn weer helemaal opnieuw begonnen, want ik had zo goed als niks onthouden van vorige week.
Dinsdagmiddag ben ik met school naar een Macademia-plantage geweest, ik had geen idee wat dat was, het bleek een soort bos met een hoop notenbomen te zijn, niet echt boeiend dus. Heb hier wel een paar Nederlanders leren kennen die bij mij op school zitten, dus dat is wel leuk.

Dinsdag 17-10
Heb een abonnement op de sportschool genomen, dus hoef me niet meer te vervelen smiddags!
S´avonds weer gewerkt in de Monoloco en daarna nog wezen stappen, was erg gezellig!

Donderdag 18-10
Ik heb ontslag genomen bij de Monoloco, dat was mn kortste baantje ooit, anderhalve week! Het was leuk om daar te werken, maar heb geen zin meer om vier avonden in de week te werken.

  • 19 Oktober 2006 - 09:21

    Ilse:

    Sportse!!! Ik moet ook weer een kaart kopen! ff op mijn loon wachten want ik kan zoals jij (kon) niks van mijn bank halen :( hahah klote! kuss

  • 19 Oktober 2006 - 11:08

    Priscilla:

    hey wijfie blij om te horen dat het nu allenmaal wat beter gaat daar mis je.. haha we hebben weer een hondje derbij een meissie ginger ook een franse buldog leuk joh moet je snel komen kijken als terug bent he ;)

    hoop dat je veel dingen nu op een plaats ken geven wijffie en hoop dat je veel spaans leert he maar wel weer nederlands lullen als je terug bent he

    Hele dikke knuffel en kussjes van hier oke pris en ashley en pas en bullie& ginger:)

  • 19 Oktober 2006 - 16:32

    DHG:

    He meis!

    Al schildpadden de zee in aan het gooien dan? :)

    Succes daar!! (K)

  • 19 Oktober 2006 - 16:34

    Dionne:

    Haha ja klote is dat he Ils!

    Hey Pris, dat Spaans lulen zal wel meevallen ben ik bang! Maar ik kom zeker gauw naar je hondje kijken, is het nog een puppy?
    Doe Pas en Ashley de groeten!

  • 19 Oktober 2006 - 16:34

    Dionne:

    haha nog geen schildpadden in zee gegooit nee :P

  • 19 Oktober 2006 - 16:43

    Carola:

    Hey Dionne,(ken je me nog) zag net deze link op msn! gelijk kijken dus!!! Guatemala jeetje miena dapper van je hoor!!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat daar!! Liefs Carola

  • 19 Oktober 2006 - 18:00

    Dionne:

    hey Carola, natuurlijk ken ik je nog!
    leuk dat je ff op min site komt kijken :)
    bevalt het nog op de HBOV?

  • 19 Oktober 2006 - 19:48

    Eveline:

    Buenas Dias,
    hay apprendo espagñol? ofzoiets... hihi, kei leuk al die fotos. ben blij dat het beter gaat nu mis je al wel een beetje. Kom je in januari nog langs in Paris, je moet de eifeltoren nog zien. Heel veel plezier en hopelijk tot snel. dikke (k), eef

  • 21 Oktober 2006 - 15:05

    Frank:

    Ahh geweldige noten ;)
    Hey Dion die foto's zijn echt supermooi! Leuk om te zien hoe primitief het daar is. Die foto's van de zee en de jungle zijn ook heel mooi!! Zou er ook zo heen wilen :P
    Ben blij dat het een stuk beter gaat dan in het begin!! Maak er wat van!!

    Groeten Frank

  • 21 Oktober 2006 - 15:06

    Frank:

    Is dat bier een beetje te drinken trouwens :P

    Groeten

  • 22 Oktober 2006 - 03:34

    Oscar:

    Heey Dionne ... hele onderneming hoor :)

    Wel goed bezig ... ik hoop dat je ´t leuk hebt ... en zo niet, bel me gerust :D

    Fijne tijd, ik hou je sitetje in de gaten !
    Kusje

  • 23 Oktober 2006 - 16:12

    Dionne:

    Hey Eef!
    Ik kom je zeker opzoeken in Parijs!

    Nou frank, ik zou zeggen kom een keer langs!
    gaaf he, die noten :P
    Het bier hier is trouwens goed te drinken ja! Corona voor 1,50!

    Hey Os!
    Thnx voor je berichtje!
    gaat nu gelukkig wel weer goed allemaal :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dionne

Welkom op mijn site :) Ik vertrek 2 oktober naar Guatemala! Ik verblijf daar in Antigua in een gastgezin. De eerste 4 weken volg ik een cursus Spaans, dan ga ik 4 weken werken in een soort ziekenhuis en tot slot heb ik nog 2 weken de tijd om rond te reizen. In de weekends worden allerlei excursies georganiseerd en daar ga ik zeker aan mee doen, wil van alles gaan doen en zo veel mogelijk van het land zien. Hoop dat het met dat Spaans een beetje gaat lukken, want ik kan nog geen woord Spaans en in dat gastgezin spreken ze alleen maar Spaans... Dat wordt dus nog wat ;) Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel heel veel zin in! Het zou leuk zijn als jullie af en toe eens op mijn site komen kijken, en het zou helemaal leuk zijn als jullie ook nog eens berichtje achter laten!

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 25976

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 16 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: