Week 4 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

01 November 2006 | Guatemala, Antigua

Maandag 30-10
Heb een blaasontsteking :( Tenminste, dat denk ik. Ben vanmorgen bij de dokter geweest en met veel pijn en moeite uitgelegd wat er aan de hand was. Toen ging die m´n bloeddruk opmeten en naar m´n hart en longen luisteren en uiteindelijk kreeg ik antibiotica. Aparte dokters hier¨:)
S´middags heb ik weer de vulkaan Pacaya beklommen met Alana, Linia en Carolyn. Omdat ik ook wilde zien hoe het er in het donker uitziet. Was wel eng in het donker, want je zag bijna niks! Maar het was heel mooi dus het was het waard. We hebben ook over de versteende lava heen gelopen, dat was helemaal eng, want het was nogal heet en je zag de gloeiende lava onder je.
Het ergste was dat de batterij vam mn fototoestel leeg was! De vorige keer had ik em niet bij me omdat ik bang was dat ik em kwijt zou raken op de ´rave´ en nou kon ik weer geen fotoos maken! Gelukkig kon ik fotoos met iemand anders zn fototoestel maken¨:)

Dinsdag 31-10
Morgen is hier een feestdag waarbij iedereen een vlieger oplaat met een boodschap voor een overleden familielid. Ik had ook een vlieger gekocht en ik had er een boodschap voor mama opgeschreven. Helaas lukte het niet om m´n vlieger de lucht in te krijgen, maar ik vond het een mooie gedachte.

Woensdag 1-11
Vandaag naar het vliegerfestival geweest. Was nogal saai, het was gewoon een groot veld waar die vliegers stonden. Ze waren supergroot en wel mooi, maar ze vliegerden alleen met kleine vliegers dus het was niet echt boeiend ofzo.

Donderdag 2-11
Laatste schooldag!
Heb met m'n lerares uitgerekend dat van de 80 uur les die ik eigenlijk zou moeten hebben ik maar 34 uur op school geweest ben...
Dat had ze nog nooit meegemaakt haha
Ik spreek dus ook nog steeds geen Spaans, nou ja een heel klein beetje, maar ik heb wel lol gehad en dat vind ik het belangrijkst!
S'avonds afscheidsfeestje van Mette, Daniel en mij gehad, was leuk!
Mette hebben we kotsend naar huis gebracht!

  • 04 November 2006 - 22:44

    Pluus:

    Hey lieve meid,
    dat is echt klote blaasontsteking hoop dat het snel overgaat met de antibiotica. Heel mooi gebaar met die vlieger.Geeft je zelf ook wel een apart gevoel denk ik zo. Heb jij weer met je camera dat die leeg was ooooo.Gaaf zo in het donker op een vulkaan. Je ziet echt veel mooie dingen daar he. Ikke wil ook.
    Meid geniet er lekker van.
    dikke knuffel en kus Kaatje

  • 06 November 2006 - 21:34

    Dionne:

    Hey pluuske, bedankt voor je bericht :)
    Was idd kei gaaf, die vulkaan in het donker! Beetje jammer van mn camera, maar heb nu gelukkig toch fotoos
    Volgende keer moeten we maar samen op reis gaan!
    Dat zou echt vet zijn!
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dionne

Welkom op mijn site :) Ik vertrek 2 oktober naar Guatemala! Ik verblijf daar in Antigua in een gastgezin. De eerste 4 weken volg ik een cursus Spaans, dan ga ik 4 weken werken in een soort ziekenhuis en tot slot heb ik nog 2 weken de tijd om rond te reizen. In de weekends worden allerlei excursies georganiseerd en daar ga ik zeker aan mee doen, wil van alles gaan doen en zo veel mogelijk van het land zien. Hoop dat het met dat Spaans een beetje gaat lukken, want ik kan nog geen woord Spaans en in dat gastgezin spreken ze alleen maar Spaans... Dat wordt dus nog wat ;) Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel heel veel zin in! Het zou leuk zijn als jullie af en toe eens op mijn site komen kijken, en het zou helemaal leuk zijn als jullie ook nog eens berichtje achter laten!

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 25981

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 16 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: