Week 9 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu

Week 9

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

11 December 2006 | Guatemala, Antigua

Dinsdag 5-12
Om half zeven kwamen we aan in Guatemala-city en vanaf daar moesten we met een shuttlebusje naar Antigua.
Ik kon gelukkig weer in de familie van Linnea blijven.
Het was Guillaume´s laatste dag vandaag, dus s´avonds hadden we zijn goodbye-party.
Het was ladiesnight in Monoloco, dus lekker goedkoop drinken! Ik was zo zat als een schup voor nog geen 3 euro, haha!
Het was wel raar om afscheid van guillaume te nemen, hij kwam op dezelfde dag aan als ik, dus hij was er de hele tijd en nou ging die naar huis!
Ik haat afscheid nemen...

Woensdag 6-12
De dikste kater vandaag! Na het ontbijt met Linnea naar de sportschool geweest, we waren erg trots op onszelf dat we met zo´n kater toch nog gingen, dus vanuit de sportschool gingen we gelijk door naar Burger King voor een Whoppermenu, dat hadden we wel verdiend!
Vandaag de vlechtjes eruitgehaald, duurde bijna 4 uur!

Donderdag 7-12
Linnea´s laatste dag!
Niet veel bijzonders gedaan, er is bijna niemand van onze groep meer in Antigua, dus ze had geen goodbyeparty, maar we zijn met Rob een film gaan kijken en we hebben nacho´s gegeten, voor de laatste keer samen :(

Vrijdag 8-12
Om vier uur opgestaan om Linnea gedag te zeggen. Ben nu helemaal alleen in het gezin, het is nu wel saai hier!
S´avonds goodbyeparty van Andres.

Zaterdag 9-12
Naar Guatemala-city geweest om Andres naar het vliegveld te brengen. We hadden de hele dag de tijd daar, dus zijn naar een museum geweest wat nogal saai was. We wouden naar de botanische tuin, maar die was dicht, dus de rest van de dag hebben we op het grasveld bij het museum gezeten.
Jointjes gerookt, ijs gegeten en geslapen! Waren nog moe van gisteravond ;)
S´avonds waren Chris en Megan weer terug en die vroegen of ik nog mee ging naar Xela, in de hooglanden.
Als ik mee zou willen zou ik m´n ticket moeten wijzigen, en ik zat erover te denken om tot na de kerst hier te blijven, lijkt me wel leuk om kerst met hun te vieren, op het strand ofzo :)

Zondag 10-12
Vandaag de hele dag lopen twijfelen of ik nou langer wilde blijven of niet...
Het is zo moeilijk om hier beslissingen te nemen!
Uiteindelijk toch maar besloten dat ik gewoon naar huis ga de 16e.
Dat betekende dat ik Chris en Megan niet meer zou zien, dus daar moest ik s´avonds afscheid van nemen :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dionne

Welkom op mijn site :) Ik vertrek 2 oktober naar Guatemala! Ik verblijf daar in Antigua in een gastgezin. De eerste 4 weken volg ik een cursus Spaans, dan ga ik 4 weken werken in een soort ziekenhuis en tot slot heb ik nog 2 weken de tijd om rond te reizen. In de weekends worden allerlei excursies georganiseerd en daar ga ik zeker aan mee doen, wil van alles gaan doen en zo veel mogelijk van het land zien. Hoop dat het met dat Spaans een beetje gaat lukken, want ik kan nog geen woord Spaans en in dat gastgezin spreken ze alleen maar Spaans... Dat wordt dus nog wat ;) Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel heel veel zin in! Het zou leuk zijn als jullie af en toe eens op mijn site komen kijken, en het zou helemaal leuk zijn als jullie ook nog eens berichtje achter laten!

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 26001

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 16 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: