Week 10, laatste week! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu Week 10, laatste week! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Dionne Kruijsbergen - WaarBenJij.nu

Week 10, laatste week!

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

11 December 2006 | Guatemala, Antigua

Maandag 11-12
Vandaag begint m´n laatste week, kan het haast niet geloven!
Ben vandaag naar het reisbureau geweest om m`n vlucht te bevestigen. Was een heel gedoe, ze moesten mijn ticket hebben om de gegevens naar de vliegmaatschappij te mailen, en dan moest ik s`middags terugkomen om te kijken of het gelukt was. Het was dus niet gelukt en ik moest weer terug om m`n paspoort te halen en dan moest ik voor half zeven terugkomen, want dan waren ze gesloten. Om half zeven hadden ze nog geen antwoord gehad, dus dat schiet weer lekker op...
Ik kan morgen niet langskomen omdat ik om acht uur s`ochtends al weg ga en ik ben vrijdagavond pas weer terug en dan is het te laat. Nou hoop ik dat ik morgen een plaats vind waar ik kan bellen, anders heb ik een probleem...
Ik ga morgen namelijk naar monterrico, naar het schildpaddenproject. Het schildpaddenseizoen is over dus er is waarschijnlijk niet veel te doen, maar het is aan het strand, dus dat is niet erg, kan ik mooi nog een kleurtje kweken voor ik naar huis ga!

  • 11 December 2006 - 23:15

    Kelly:

    ey meis..
    zoo die weken zijn echt snel gegaan...hoop dat je het leuk gehad hebt.
    en zie je vast snel een x weer in beuningen...;)

    alvast fijne reis terug na huis.
    dikke kus
    kelly

  • 11 December 2006 - 23:52

    Dionne:

    ja het is echt snel gegaan!
    Kom je vast wel weer een keer tegen in Beuningen en anders misschien wel op een feestje ofzo! xxx

  • 12 December 2006 - 14:33

    Arie (Aart):

    ZO meis, bijna er op zitten! als je terug bent dan zien we je snel weer denk ik zo, is toch sneller gegaan dan ik dacht. je hebt vast een hoop te vertellen, dus ben benieuwd.

    spreek je snel weer, kus van mij

    (begin trouwens meer op Aart te lijken heh, maar dat zie je snel genoeg :P )

  • 12 December 2006 - 15:28

    Claudia:

    Hey meis

    oooh het is bijna zoveer.., bijna weer na huis.:)

    ohja Neem je wat van het mooie weer mee na beuningen., het is hier erg koud al ;)... wordt je niet te bruin,

    Tot gauw heh meis BYE
    Veel liefs en een dikke kus van marc en mij

  • 12 December 2006 - 15:30

    Claudia:

    En trouwens je vlechtjes staan je echt goed.. Echt mooi joh.. Je ziet er goed uit;)

    Doeg Doeg (K) clau

  • 13 December 2006 - 19:59

    Dionne:

    Hey Aart,
    haha ben benieuwd! :D
    Tot gauw!
    xxx

    Hey Clau, thnx! Maar heb de vlechtjes er alweer uitgehaald... Ik zal es kijken wat ik voor je kan doen ;) Ben nou in monterrico en het is iets van 32 graden hier! mm lekker hoor ;)
    Nou, tot gauw, groetjes aan Mark!
    xxx

  • 15 December 2006 - 15:12

    Lieke:

    Hee meissie!

    Bijna weer naar huis! :D
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen, spreek je snel als je thuis bent, key?

    Nog veel plezier en geniet van je laatste dagen meis!

    dikke x Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dionne

Welkom op mijn site :) Ik vertrek 2 oktober naar Guatemala! Ik verblijf daar in Antigua in een gastgezin. De eerste 4 weken volg ik een cursus Spaans, dan ga ik 4 weken werken in een soort ziekenhuis en tot slot heb ik nog 2 weken de tijd om rond te reizen. In de weekends worden allerlei excursies georganiseerd en daar ga ik zeker aan mee doen, wil van alles gaan doen en zo veel mogelijk van het land zien. Hoop dat het met dat Spaans een beetje gaat lukken, want ik kan nog geen woord Spaans en in dat gastgezin spreken ze alleen maar Spaans... Dat wordt dus nog wat ;) Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel heel veel zin in! Het zou leuk zijn als jullie af en toe eens op mijn site komen kijken, en het zou helemaal leuk zijn als jullie ook nog eens berichtje achter laten!

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 25967

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 16 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: